Salon z brafittingiem to Twoja codzienność?
Masz ochotę na rozwój? Idealnie trafiłaś!

Nie trać pieniędzy na błędy. Przygotuj swój biznes z nami!
Zbieramy zgłoszenia na jesienną edycję kursu
Kurs 3-miesięczny
6600 brutto
Najczęściej wybierany przez przyszłe brafitterki i właścicielki salonów z bielizną jest kurs trwający 2 miesiące, obejmujący 6 spotkań (brafittingowe, managerskie i egzamin) . Ma na celu przygotowanie do otwarcia sklepu z bielizną lub doszkolenie się dla tych właścicielek sklepów, które pragną rozwijać swoje umiejętności nie tylko związane z obsługą klientki (brafittingiem), ale również magazynowaniem, zakupami, analizą sprzedaży i popytu.
Program szkolenia brafittingu (dla przyszłych brafitterek i/lub właścicielek salonów z bielizną) – edycja jesienna 2024::
MODUŁ BRAFFITINGOWY – 5500 zł brutto (4 zjazdy, plus dwa dni online online):
- Anatomia piersi, prawidłowy biustonosz i jego wypływ na zdrowie kobiety. (zajęcia teoretyczne – 1 dzień online)
- Sposoby ustalania rozmiaru biustonosza, rozmiarówki na świecie, przeliczanie rozmiarów (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- Konstrukcja biustonosza, rodzaje biustonoszy (zajęcia teoretyczne – online)
- Dobór biustonosza dla biustu dużego i małego (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- Dobór biustonosza dla (przyszłych) mam (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Każdy blok tematyczny będzie oparty w części praktycznej na biustonoszach marek zaproszonych do współpracy.
MODUŁ MANAGERSKI – 2000 zł brutto (2 dni online):
- Strategia sklepu
- Budżetowanie
- Pierwsze zatowarowanie
Zajęcia odbywają się w soboty od 9.30 do 17.30, w niedziele od 9 do 15.30 lub online.
Kurs kończy się egzaminem oraz uzyskaniem certyfikatu.
Ogłaszamy nabór na jesienną edycję kursu we Wrocławiu.
Cena kursu obejmującego oba moduły: 6600 zł brutto. .
Istnieje możliwość wybrania wyłącznie jednego modułu – brafittingowego lub managerskiego lub wybrać oba.
Planowane terminy we Wrocławiu:
I spotkanie – 31.08-1.09.2024 ONLINE (31.08– brafitting, 1.09. – biznes)
II zjazd – 7-8.09.2024 (moduł brafittingowy, stacjonarnie)
III zjazd – 21-22.09.2024 (moduł brafittingowy, stacjonarnie)
IV zjazd – 5-6.10.2024 (moduł brafittingowy, stacjonarnie)
V zjazd – 19-20.10.24 ONLINE (19.10 – moduł brafittingowy, 20.10 – biznes)
VI zjazd – 26-27.10.24 (26-27.10- brafitting, wraz z testem końcowym)
Kursy indywidualne
Kursy indywidualne
3 opcje do wyboru
Kurs 3×2
Kurs 3x2
1000
- anatomię piersi, cechy prawidłowego biustonosza i jego wypływ na zdrowie kobiety. ( zajęcia teoretyczne)
- sposoby ustalania rozmiaru biustonosza, rozmiarówki na świecie, przeliczanie rozmiarów ( zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- konstrukcje i rodzaje biustonoszy ( zajęcia teoretyczne)
- dobór biustonosza dla biustu dużego i małego (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- dobór biustonosza dla (przyszłych) mam ( zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- dobór biustonosza dla panny młodej
- dobór biustonosza sportowego
- zatowarowanie, magazynowanie i analizę sprzedaży (zajęcia teoretyczne – odbycie tego modułu jest uzależnione od tempa pracy na wcześniejszych etapach kursu. Priorytetem dla nas jest przekazanie wiedzy z zakresu brafittingu. Gdybyśmy jednak nie zdążyły w zadanym czasie zrobić najważniejszych tematów – ostatni moduł może być zrealizowany dodatkowo)
Miejsce i cena kursu: Wrocław (10 000 zł netto), Warszawa (12 000 zł netto), inne miasta (cena do ustalenia)
Kurs 1×3
Kurs 1x3
7000 netto
- dobór biustonosza dla biustu dużego i małego (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- dobór biustonosza dla (przyszłych) mam ( zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- dobór biustonosza dla panny młodej
- dobór biustonosza sportowego
- zatowarowanie, magazynowanie i analizę sprzedaży (zajęcia teoretyczne – odbycie tego modułu jest uzależnione od tempa pracy na wcześniejszych etapach kursu. Priorytetem dla nas jest przekazanie wiedzy z zakresu brafittingu. Gdybyśmy jednak nie zdążyły w zadanym czasie zrobić najważniejszych tematów – ostatni moduł może być zrealizowany dodatkowo)
Miejsce i cena kursu: Wrocław (7 000 zł netto), Warszawa (8 000 zł netto), inne miasta (cena do ustalenia)
Kurs szyty na miarę
Kurs szyty na miarę
darmowa konsultacja
Pierwsze zatowarowanie
- Jak przewidzieć potrzeby innych kobiet?
- Czy będą chciały kolorowe czy może bazówkę?
- Czy kroje, na które się zdecydujesz będą trafione?
Tych pytań jest tak dużo, że dość szybko euforia zamienia się w zrezygnowanie, a wyobrażenie cudownego salonu z bielizną w odległy skomplikowany proces. Wcale nie zamierzamy Cię wyprowadzać z błędu. Pytania, które sobie zadajesz są właściwie. Jest ich natomiast znacznie więcej i pierwsze zatowarowanie to nie tylko otwarcie katalogu, wybór strony i modelu, który na modelce z photoshopa wygląda bosko oraz napisanie maila z treścią: poproszę model A i B w pełnej rozmiarówce z dostawą na piątek.


- ciągle brakuje nam tego, czego pragną klientki?
- dlaczego nie kupują, a tyle przymierzyły?
- co z promocjami? Robić, nie robić?
- jak zarządzać magazynem i zakupami tak, żeby nigdy nie brakowało najważniejszych rozmiarów?
- personel? Jak go zmotywować i dobrze wyszkolić?
- poza sezonem nie ma skąd wziąć pieniędzy na bieżące faktury?
- kiedy znaleźć czas na czytanie książek, kąpiel i własne zakupy? 😃
Zobacz w czym możemy Ci pomóc?
Bra fitting LEVEL 2
Wrocław lub Twoje Miejsce
Brafitting LEVEL 2
Bra fitting LEVEL 3
Wrocław lub Twoje Miejsce
Brafitting LEVEL 3
Dla kogo dobór biustonosza dla amazonki czy kobiety z bardzo dużą asymetrią nie jest wyzwaniem, niech pierwszy rzuci kamień! W tych sytuacjach odpowiedzialność rośnie i zdecydowanie brak wiedzy może zaszkodzić zdrowiu i wygodzie Twojej klientki. Takie informacje polecamy zdobywać po co najmniej kilkumiesięcznym, intensywnym doświadczeniu w brafittingu, bo bez solidnych podstaw nie można rozwijać kolejnych umiejętności. Jeśli chcesz, żebyś Ty lub Twój personel kompleksowo obsługiwał klientki bez względu na ich sytuacje zdrowotne, zachęcamy do pogłębienia wiedzy na szkoleniu z doboru biustonosza – brafitting stopień 3 (lvl 3), podczas którego dokładnie omówimy i przećwiczymy:
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTKI
Wrocław lub Twoje Miejsce
Profesjonalna obsługa Klientki
Jeśli wkraczasz zbyt często w proces obsługi Klientki przez Twój personel lub usilnie starasz się nie ingerować, a ciśnienie skacze Ci pod sufit, to znaczy, że nie masz pod ręką naturszczyka. Nie każdy rodzi się dobrym handlowcem z pasją, ale każdy może się nauczyć skutecznie sprzedawać i łączyć to z miłością do brafittingu. Badania wskazują na to, że efektywna komunikacja z Klientem od otwarcia przez niego drzwi do jego zamknięcia jest zdecydowanie ważniejsza niż fenomenalny produkt, który sam się nie sprzeda. Tak powstało szkolenie/warsztat, na którym omawiamy:
- że uśmiech i powitanie potrafią zrobić bardzo dużo (strukturę komunikacji z Klientkami)
- czemu usilnie podajesz jasny, jeśli klientka przyszła po czarny? Wysłuchałaś jej potrzeb? (rozpoznanie potrzeb Klientki)
- kiedy przestać przynosić kolejny stanik? (typologia Klientek)
- jak zareagować na słowa: NIC MI SIĘ TU NIE PODOBA, WSZYSTKO JEST OBRZYDLIWE I ZA DROGIE (techniki obsługi trudnej Klientki)
- czy warto pamiętać co Pani Zosia kupiła 3 miesiące temu i w jakim rozmiarze? (obsługę posprzedażową)
- sytuacje, kiedy reklamowany biustonosz wygląda jakby go zjadł pies (postępowanie w przypadku reklamacji)
ROZWÓJ I MOTYWACJA W ZESPOLE
Rozwój i motywacja w zespole
Mówisz i mówisz i nic z tego nie wynika… Dlaczego w ogóle musisz mówisz takie oczywistości? Przecież nie od dziś wiadomo, że pracownik ma to, siamto i owamto, nieprawdaż? Marzyłby Ci się stabilny zespół, patrzący w tę samą stronę i spokojny sen bez strachu czy jutro nie zostaniesz sama? A może chciałabyś w końcu oddać część obowiązków i przestać pracować 24 h/7 dni w tygodniu? Co z tego, że Ciebie nie ma w salonie, kiedy i tak myśli i działania są na pełnych obrotach w okół firmy. Czas to zmienić! Ulepszyć? Zmodyfikować? Wysłuchać, zrozumieć, porozmawiać, ustalić i wdrożyć. Zróbmy to razem!
- usprawnimy komunikację i relację w zespole
- podzielimy obowiązki
- przegadamy relikt zwany „motywacją”
- sprawdzimy co Cię powstrzymuję od oddania przestarzałej roli „Zosi Samosi”
- zastanowimy się nad rozwojem wszystkich „na pokładzie”
- doradzimy parę tricków, które pozytywnie wpływają na życie rodziny zwanej Firmą
- w końcu się rozluźnisz i zaczniesz spokojniej funkcjonować
ANALIZA SPRZEDAŻY
Wrocław lub Twoje Miejsce
Analiza sprzedaży
Chaos! Apokalipsa! Niby wiemy wszystko, bo przecież siedzimy w tym od lat, ale nie do końca? Co się sprzedaje, kiedy, ile? Jakie wnioski możesz wyciągnąć? Co powoduje, że masz zastoje finansowe? A nie zdarza Ci się, że Twoje brafitterki albo Ty sama masz wrażenie, że nie ma czego sprzedawać? Jeśli przeszkadza Ci brak takiej wiedzy albo nie wiesz jak to wszystko ogarnąć, żeby zapanować nad chaosem, zapraszamy na szkolenie z zakresu analizy sprzedaży, dzięki któremu dowiesz się jak zrobić:
- analizę sprzedaży (na podstawie konkretnego okresu pod kątem zmiennych takich jak np.: sezonowość, kolorystyka, kroje, rozmiary, portfel Klientki)
- analizę ABC (co powoduje, że zarabiasz lub nie?)
- analizę polityki cenowej (czy ceny nie są zbyt rozstrzelone?)
- potencjału i rozwoju firmy (co robimy dalej?)
Wiemy, że to czubek góry lodowej, zdecydowanie, dlatego to szkolenie polecamy w połączeniu z modułem zarządzania zakupami i magazynem.
ZAKUPY I MAGAZYNOWANIE
Wrocław lub Twoje Miejsce
Zakupy i magazynowanie
Nieefektywne zarządzanie logistyczną stroną własnego biznesu bywa tak samo frustrujące jak zła komunikacja z zespołem. Brak reguł, mechanizmów działania i zamówienia na oślep, zdecydowanie potrafią „położyć” niejeden biznes. Nie tylko w naszej branży. Średnia długość życia biznesu nieświadomie zarządzanego wynosi 16-18 miesięcy. Jeśli przetrwasz dwa lata – mówią – jakoś będzie. Ale dlaczego ma być JAKOŚ? Dlaczego nie miałoby być dobrze, lepiej, po prostu łatwiej? Bycie dobrym zakupowcem i logistykiem wcale nie jest trudne. Na pewno łatwiejsze od fizyki kwantowej. No cóż, na pewno przydadzą się matematyka i excel, trochę wyobraźni i kapka intuicji. Podczas indywidualnego szkolenia zajmujemy się:
- ustaleniem „kręgosłupa” Twojego salonu na podstawie analizy sprzedaży
- planowaniem zakupów w oparciu o koszty, obroty i marżę
- strategią zarządzania stanami magazynowymi, a co za tym idzie utrzymaniem płynności finansowej
- wyodrębnieniem rzeczy, które nam się „wydają” na rzecz faktów
- uporządkowaniem mechanizmów i działań
- planowaniem kontraktacji
- szukaniem oszczędności
To szkolenie polecamy w połączeniu z modułem analizy sprzedaży, gdyż takie kombo da Ci pełną kontrolę nad własnym biznesem.