fbpx

Kobieta kupuje bieliznę ANKIETA

Kobieta kupuje bieliznę ANKIETA

Która z nas nie lubi bielizny? No która?

Kobiety to bardzo skomplikowane istoty, na pewno się ze mną zgodzicie. Robienie z nami zakupów to nie lada wyzwanie. Lubimy wszystko przemyśleć, sprawdzić kilka, a może nawet kilkanaście razy, porównać, pójść do domu, przespać się z tematem i jutro świeżym okiem spojrzeć na sprawę jeszcze raz. Nieprawdaż?

Dylematy zakupowe kobiet wykorzystywane są jako świetny materiał do żartów. Pamiętacie tę grafikę o drodze zakupowej mężczyzn i kobiet? Nie? To spójrzcie jeszcze raz.

misjazakupy

To prawda, że kobiety robią zakupy dłużej. Prawda też, że potrzebują szerszej perspektywy. Przygotowując się do tej ankiety, przekopałam dziesiątki, jeśli nie setki artykułów mówiących o kobiecie na zakupach, zarówno według polskich jak i zagranicznych badań. Jedno jest pewne!

To zwykle Kobieta decyduje o zakupie.

Już 6 lat temu nasz udział w podejmowaniu decyzji zbadano na ponad 80%. Czuję, że ten procent poszybował jeszcze znacznie w górę. Przyjrzyjcie się Waszemu otoczeniu. Jest tak? Ja już dawno stwierdziłam, że szkoda mi czasu na zakupy we czwórkę (ja, partner i dwoje dzieci). Zdecydowanie sama decyduję tam, gdzie mogę. I tak mój syn nie zauważy różnicy między skarpetkami w paski od tych gładkich. No chyba, że kupię różowe.

Ale dziś nie o tym. Chociaż korciło mnie, żeby wrzucić tu śliczne wykresiki, to zdecydowanie wolę podać Wam konkrety w eksperymentalny dla mnie sposób. Dziś o efektach naszej ankiety, która wyodrębnia zakupy najbliższe ciału.

Bielizna! 

Poprosiłyśmy Was o udział w ankiecie, w której zdecydowanie chodziło tylko o proces zakupowy bielizny. Jeśli któraś z Was nie brała w niej udziału, to jeszcze można. Proszę bardzo: oto link  . Kiedy wrzucałam ankietę do sieci, bardzo mi zależało, żeby odpowiedzi było około tysiąca, bo wtedy możemy mówić o reprezentatywnej grupie respondentek. Cała rzesza właścicielek salonów z brafittingiem udostępniła ankietę na swoich fanpage’ach i udało się! Mamy ponad 1100 odpowiedzi, co daje nam miarodajny efekt. Dziękujemy! 

Tu będę szczera do bólu. Chociaż nie wiem czy dobrze robię. Męczę się okrutnie pisząc merytoryczne teksty, więc może nie powinnam tego robić? Zawsze wydaje mi się, że mogłam to zrobić lepiej, dobierając sensowniejsze słowa, a i pewnie mogłam wrzucić  jakieś bardziej kwieciste opisy, tabelki, wykresy. Naprawdę dumam nad jakąś inną formą przekazu na przyszłość – podcast, video, webinar. Czy to by miało sens? Ale tym razem znalazłam fenomenalny sposób na przedstawienie Wam efektów tej ankiety.

Zapraszam do obejrzenia 2-minutowego filmiku-prezentacji, która obrazuje wyniki.

I jeszcze link do dokładnego raportu z tego badania. Wszystkie Kobiety, które podały swój adres e-mail w ankiecie, dostały na skrzynkę wiadomość o tym wpisie.

Dla właścicielek sklepów, które zapisały się na nasz newsletter, przygotowujemy bardziej obszerne wyniki. Zapraszamy – poniżej okienko zapisu.

Dziękujemy Wam ogromnie za takie zaangażowanie.

Co myślicie o wynikach? Czy tak sobie to wyobrażałyście? A może macie jeszcze coś do dodania? 

[optinform]

About the Author:

17 lat doświadczenia w biznesie, 9 lat w brafittingu, manager logistyki, mama, partnerka, bizneswoman, początkujący nurek i spadochroniarz :)

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.