fbpx

Sensualność jest ponadczasowa – wywiad z Marzeną Pudłowską, współwłaścicielką marki KrisLine

  • KrisLine - pokaz z okazji 25-lecia

Sensualność jest ponadczasowa – wywiad z Marzeną Pudłowską, współwłaścicielką marki KrisLine

Wiemy, że marka obchodziła w zeszłym roku 25-lecie. Jakby Pani podsumowała ten czas dla marki KrisLine? Jak widzi Pani rozwój firmy z perspektywy tych 25 lat? Czy strategia firmy bardzo zmieniła się w tym czasie? Czy tak właśnie wyobrażała sobie Pani firmę za 25 lat?

To dość trudne pytanie… czy wyobrażałam sobie tak firmę…? Cóż myślę, że nie. W tamtych czasach liczyły się zupełnie inne rzeczy, to był trudny choć zarazem łatwy czas. Z ogromnym sentymentem wspominam ten okres: duży popyt mała podaż 🙂

Firma nasza startowała z niewielkiego poziomu. Zapałem, pracą i desperacją zdobywaliśmy uznanie naszych klientów. Teraz pracuje dla nas ponad 200 osób.

Ale nie było zawsze różowo. Los zgotował nam po drodze kilka niespodzianek, jak wszystkim zapewne. Kryzysy światowe czy konflikty międzynarodowe na naszych rynkach dały się i nam we znaki. Jednakże trafność podejmowanych decyzji, nauka na błędach, miłość do tego, co się robi, a co więcej oddani pracownicy, współpracownicy i wierni klienci – doprowadziło nas do jubileuszu 25-lecia i mamy nadzieję cieszyć się zaufaniem wszystkich jeszcze długo. 🙂

Czy firma korzysta z outsourcingu?

Mały Outsourcing był naszą krótką dodatkową przygodą, jednak szybko zamieniliśmy go na współpracę z profesjonalistami, a przede wszystkim zawsze mieliśmy swoją własną produkcję opartą na doświadczonym i stale szkolonym personelu.

Firma kojarzona jest biustonoszami na duże biusty, czy od zawsze było to celem firmy?

Jak wszyscy zaczynaliśmy tylko od małych i średnich rozmiarów biustów. Przez dziesięć lat ubieraliśmy tylko takie panie. Sytuacja na rynku, oczekiwania klientek spowodowały jednak, że zadebiutowaliśmy piętnaście lat temu w dziedzinie dużych rozmiarów. Jak widać odnieśliśmy pewien sukces, skoro zadaje pani takie pytanie 🙂

Jak to mówią jednak: stara miłość nie rdzewieje i stałym mottem Krisline jest: Bielizna dla każdego / Lingerie for every body – cups A-O!, a ambicje mamy na wyżej. Chciałabym w tym miejscu zwrócić uwagę na naszą, znaną pani, tabelę rozmiarów, w której istnieją podwójne litery, co zwiększa znacznie nasz asortyment rozmiarowy w porównaniu z innymi markami.

Nie tylko duże i bardzo duże biusty ubieramy i modelujemy. Nie zapominamy naszych korzeniach. Bo czyż można?

O małe i średnie rozmiary również dbamy, nieustannie się tym aspekcie rozwijając.

W ostatnim czasie powstało parę wspaniałych nowości na większe biusty, które zostały bardzo pozytywnie odebrane przez rynek. Jakie plany firma ma na przyszłość? Może jakieś nowe konstrukcje?

Każda materia lubi ruch więc i tutaj nasze plany są głębokie 🙂 Oczywiście mamy kilka pomysłów, jednak każdy z nich wymaga gruntownej pracy i testów. Nie ukrywam, że liczymy pani Agnieszko na pani dalsze kreatywne sugestie i dziękujemy za te, które pani nam dała przez cały okres naszej owocnej współpracy 🙂

Czy są jakieś przeciwności technologiczne, które polskie bieliźniarstwo może odczuwać w porównaniu do firmy zza granicy? Jeśli tak to dlaczego?

Uważam, iż Polacy są bardzo dobrze zorientowani w kwestii możliwości technologicznych, wszyscy uczestniczymy w rożnych szkoleniach, pracujemy w oparciu o nowe technologie i oprogramowania. Niczym nie ustępujemy zagranicy. Dla wielu krajów jesteśmy wzorem.

Zmieniając trochę temat. Ostatnio dużo mówi się o bodypositivity. Modelka o krągłych kształtach jest z Państwem od bardzo dawna. Jak Pani podchodzi do tematu prezentowania bielizny na modelkach Photoshopa?

Bardzo się cieszę, że teraz tak wiele mówi się o „bodypositivity”.

Powinno się coraz częściej pokazywać różnorodność kobiecych sylwetek, by zmienić panujące stereotypy piękna. Ciało jest ważne, ale jest przecież tylko opakowaniem duszy.

Czyż nie połączenie tych dwóch aspektów z przewagą dla duszy czyni nas pięknymi? Czy sensualność jest tylko kształtem? Czyż nie jest połączeniem wielu czynników, jak między innymi chociażby głos, zapach, sposób poruszania się, uśmiech, sposób wyrażania myśli. Nie wspomnę o tym, co tak naprawdę jest najważniejsze w byciu pięknym, czyli charakter, to, co mamy do powiedzenia, nasz stosunek do świata i ludzi. Piękna jest różnorodność tak wszechobecna w naturze… zachwycamy się niezapominajką, stokrotką, peonią, różą… można zachwycać się kolorem czy zapachem tych kwiatów i każdy jest piękny. Czy ktokolwiek pomyśli, że każdy z nich powinien wyglądać tak samo, zgodnie z jakąś formą czy normą? Czym jest norma? Czyż nie jest nudą? Czy stereotyp, mający z założenia kształtować sposób myślenia, nie ogranicza nas? Czy na pewno nas uszczęśliwia? Jestem zdania i myślę, iż wiele osób ten pogląd podzieli, że my kobiety niezależnie od wieku, wagi, koloru oczu, włosów czy rodzaju budowy – jesteśmy piękne.

Jako marka Krisline ,by propagować ideę bodypositivity, chętnie uczestniczymy we wszelkich promocjach czy sesjach zdjęciowych ją promujących. Nasze podejście potwierdza również moim zdaniem fakt, iż od wielu lat współpracujemy z tymi samymi modelkami przy naszych katalogach. Dla nas są zawsze atrakcyjne.

Jako jedyna marka bieliźniana Krisline – specjalista w dziedzinie bielizny dla każdego rozmiaru – została ostatnio wyróżniona zaproszeniem do wzięcia udziału w zagranicznej sesji fotograficznej z udziałem siedemnastu pań – modelek w różnym wieku i rozmiarze do elitarnego kalendarza… Przyjęcie tego zaproszenia było dla nas zaszczytem 🙂

Czy trendy, które zobaczyliśmy na jesiennej edycji Salonu Bielizny, czyli sensualność, to trend, którym podąży marka?

Oczywiście, że tak. Proszę zwrócić uwagę na nasz pokaz z okazji 25-lecia na www.facebook.com/krisline, na który stworzyliśmy dla naszych modelek zmysłowe kreacje. Chcemy podkreślić sensualność naszych klientek niezależnie od jakichkolwiek stereotypowych parametrów, co widać również w naszych kreacjach w każdym sezonie.

Obiecujemy pracować nad tym w naszych kolejnych kolekcjach również. Czyż SENSUALNOŚĆ nie jest trendem ponadczasowym? 🙂

Jestem niezmiernie zaszczycona, że marka KrisLine objęła rolę ambasadora konferencji brafittingowej w marcu. Nie zastanawiała się Pani długo? Co przeważyło?

Chcemy, jak najwięcej można, zrobić dla polskiego i zagranicznego brafittingu. Angażujemy się w różne przedsięwzięcia, a pani, pani Agnieszko, jest nam szczególnie droga. Doceniamy wysoce pani zaangażowanie i cieszymy się z zaproszenia do wsparcia naszą skromną pomocą pani przedsięwzięcia. Nie zastanawialiśmy się, bo nie było nad czym 🙂 Z przyjemnością przyłączymy się do pani kolejnych działań, jeśli zechce nas pani ponownie zaprosić, pani Agnieszko.

Dziękuję za rozmowę!

Krisline – kolekcja jesień/zima 2018

Fortuna Bra Soft

Ivette Half Cup

Ivette Soft

Moonlight Brassiere

Moonlight Halka Peniuar

Moonlight Semi Side Support

Snow Queen Body

Alice Bra Soft

Caren Bralette Push Up

About the Author:

17 lat doświadczenia w biznesie, 9 lat w brafittingu, manager logistyki, mama, partnerka, bizneswoman, początkujący nurek i spadochroniarz :)

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.